English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Home » , , , » BBM Naik Gak Ngepek Sama Keluarga Gue

BBM Naik Gak Ngepek Sama Keluarga Gue

Written By Blogs owner SidikRizal on Kamis, 20 November 2014 | 13.58

BBM naik, terus ngaruh gitu sama keluarga gue? KAGAK!

Bikin keluarga gue susah? Atau bikin keluarga gue senang? Gak juga... ini alasannya.

BBM naik kagak ngepek, karena gue sekeluarga gak minum BBM, cuma air sumur dimasak.

BBM naik kagak ngepek, karena gue kagak punya motor, apalagi mobil.

BBM naik kagak ngepek, berobat juga gue kagak ke puskesmas pake KIS, palingan minum jamu rebusan

BBM naik kagak ngepek, gue juga nggak sekolah, jadi juga gak butuh KIP.

BBM naik kagak ngepek, terus gue sekeluarga ikutan jadi kaya apa gegara BBM naik?

BBM naik kagak ngepek, meskipun elu blusukan ke kampung gue, emang gue peduli?

BBM naik kagak ngepek, emang gue jadi pinter, kaya dan sehat kalo tahu bBM naik duaribu perak?

BBM naik kagak ngepek, istri gue juga gak bisa BBM-an, tahunya cuma SMS-an

BBM naik kagak ngepek, emang kalo turun atau naik, gue gak jadi jomblo lagi?

BBM naik kagak ngepek, lah presidennya aja kagak pernah SMS-an ma gue, apalagi BBM-an.

BBM naik kagak ngepek, emang gue makan nasi garem, sambel sama tahu tempe goreng pake BBM?

BBM naik kagak ngepek, toh gue kagak naik angkot ke pasar, orang gue biasanya jalan kaki nyeker

BBM naik kagak ngepek, emang pernah gitu presiden mikirin gue, terus kasih subsidi BBM langsung?

BBM naik kagak ngepek, gue kagak kenal Jokowi juga.

BBM naik kagak ngepek, lah gue kagak pernah beol terus cebok pake BBM kok

BBM naik kagak ngepek, gue gak pernah pacaran pake kendaraan motor, cuma nyeker.

BBM naik kagak ngepek, gue bukan mafia minyak yang ngerasa untung atau rugi.

BBM naik kagak ngepek, gue bukan pejabat yang gak peduli harga BBM karena dibayar negara.

BBM naik kagak ngepek, gue cuma pemulung yang jualan tempat oli bekas

BBM naik kagak ngepek, gue cuma petani yang gak punya sawah kecuali kuli macul,

BBM naik kagak ngepek, toh anak remaja gue kagak pacaran pake BBM, SMS-an aja kagak pernah,

BBM naik gue kagak peduli, emang presiden Jokowi pernah ketemu gue dan mau cium tangan gue?

BBM naik, terus ngaruh gitu sama keluarga gue? KAGAK!

0 komentar:

 
Support : Webrizal | Tutorial | My Opini
Copyright © 2009-2014. webrizal.com - All Rights Reserved
Template Recreated by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger